Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Anton Trygg - 1 maj 2014 22:29

Hej! Idag har Emelie och Phung haft födelsedagsfest här på elevhemmet svanen från klockan 17:00 till 19:00. Dom bjöd oss tårta och läsk. Tack Emelie och Phung för god tårta. Av mig fick Emelie häst affisch och humor kort också av mig fick Phung Justin Bieber affisch och humor kort. Sen när alla personal och elever hade åt hem. Då duschade jag. Sen så såg Jag aldrig på motocross-SM istället Vid klockan 20:00 då tittade jag på humorgalan på TV4 till klockan 21:30. Gud vad hemsk att alla barn i andra länder ska behöva sväller och har inga föräldrar heller. Kom igen nu och bli Världsförälder. Men gör bara så här att men ge pengar varje månad, Hjälp barn överallt, varje dag, året runt. Från 100 kr per månad. Klicka bara på länken och anmäl dig om just du vill bli Världsförälder och hjälpa världen http://unicef.se/varfor-varldsforalder. Nyss har jag packat, borstat tänderna och rakat mig. Jag har precis också pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova för imorgon är det en halv skoldag i skolan. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 maj 2014 16:18

Hej! Ikväll är det MOTORCROSS-SM på TV4 sport. Glöm inte och kolla ikväll. Med vänliga hälsningar från Crossföraren Anton

Av Anton Trygg - 1 maj 2014 12:02

Sköna maj välkommen!
Förut så gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag har också pratat med Mamma och Anders i mobiltelefon. Nyss har jag ätit frukost, borsta tänderna och bäddat min säng. Nu så ska jag bara ta det lugnt. Ha en jätte skön första maj på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards