Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 22:09

Hej! Det har var en kanonbra dag i Kvinnerstaskolan idag. När skolan var slut då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 303 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Järntorget. Där så gick av bussen och gick till Apoteket och handlade en tom flaska. Jag åkte senare stadsbuss 6 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt vi mat. Jag har också tvättade mina kläder, pratat med Pappa och Anders i mobiltelefonen, ätit fruktsallad, städat mitt rum, duschat, borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nyss har pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sova gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 14:08

Hej! Nu har vi rast till klockan 14:10. Nu på rasten så var jag upp till cafeterian och köpte en Loka för 13 kr och svep i mig för jag var as törstig. Ha en toppenbra måndagseftermiddag på er alla föräldrar, släkt och vänner. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 12:21

Hej! Idag har vi städat i djurhuset där vi håller på och gör klassrum. Där inne är det svettigt. Ha nu en kalasbra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 09:34

Hej! Idag är det ny måndag, ny dag, nya möjligheter, och nya äventyr och den här veckan blir det en kort vecka för vi går bara till onsdag sen så är vi lediga på torsdag för det är en röddag och sen är vi också lediga på fredag = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Nu så ska jag gå till Hygienavdelningen och byta om mig till jobbarkläder. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 09:17

Min minivecka ser ut så här:
idag måndag är jag på Kvinnerstaskolan.
Imorgon tisdag då har vi friluftsdag på Tullängsskolan.
Och på onsdag går vi en halv dag på Tullängsskolan och sen så åker vi hem.
Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 26 maj 2014 08:52

Morrn morrn på er alla!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på kläderna. Jag åt också frukost. Sen så borstade jag tänderna, fixa mitt ansikte och bäddade min säng. Vid klockan 08:30 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot resecentrum. På resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra sommardag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards