Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 23:43

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 23:05

Tisdag den 13:de maj då sätter cross säsongen igång för mig. Då ska jag vara med i ungdomssatsning i Örebro motorklubb på tisdagar mellan klockan 18:00 till 20:30. Pappa ska också vara träningsvakt vid två tillfällen då ska jag passa på och träna. Jag ska vara med på crossläger den 14-15 juni på någon av bortabanorna. 1/8 2/8 och 3/8 någon av dom datum då ska jag vara funktioner på dråpslaget för Pappa är borta då. Jag ska också tävla i KM/klubbmästerskap och sen så ska jag träna mycket i år. Tack för mig.

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 20:46

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan idag. När skola var slut så byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet så har jag ätit mat och haft husmöte. Nu så ska jag duscha. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 20:32

Hej! Här får ni mitt schema så ni ser vad jag gör under veckan. Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 16:17

Hej! Jag och Jasmine Sjöstedt har haft otursdag idag. Hoppas vi slipper otur på kvällen. På första bilden ser ni att en gaffel ligger på golvet. På den andra bilden ser ni att det är två gafflar. Ha det så jätte bra på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 13:58

Många i Örebro har strömavbrott nu. Men vi här på Kvinnerstaskolan har ingen strömavbrott.

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 12:49

Hej! I två timmar på förmiddagen fick jag jobba själv. För dom andra i min klass hade svenskaprov. Det har inte jag. När jag var själv då slipade jag och spackla väggar. Sen när klockan blev 12:00 då gick jag tillbaka till Hygienavdelningen och lämna min bygghjälm och jobbarjacka så tappade jag min mobil iPhone 5s på golvet. Men den klarade sig. Kommentera och berätta om ni har tappat eran mobil eller inte. Sen så gick jag till matsalen och åt mat. När jag var i matsalen då ställde jag brickan på sallads bordet då tappade jag min gaffel då lämnade jag kvar brickan där och hämtade en ny och ren gaffel. Sen så gick jag tillbaka till sallads bordet där bricka stog och sen så tog jag sallad och något att dricka och hårt bröd. Kommentera och berätta om jag gjorde något fel eller inte. Nu sitter jag i Hygienavdelningen och väntar på att lektionen bygg ska börja igen. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 09:33

Hej! Nu är jag på plats Kvinnerstaskolan. Hälsningar från Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards