Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Anton Trygg - 3 maj 2014 22:50

Hej! Nyss har jag tagit en nattmacka och druckit te. Jag precis ringt till Jasmine på FaceTime men då fick jag inge svar. Men sen så ringe Jasmine upp mig på FaceTime, Ha det så jätte bra så hörs vi om ett tag igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2014 21:12

Hej! Idag har jag och Dan varit till Grängesberg och åk go-cart på dynamiten. Efter så åkte vi till Dalporten Gatukök & Pizzeria och åt mat. Jag en kebabtallrik och Dan åt en hamburgertallrik. När vi hade ätit färdig då åkte vi hem till Ludvika. Jag har haft en jätte bra eftermiddag i byn Grängesberg med roliga skratt och äventyr med bästa kontaktperson Dan. Tack Dan för en rolig eftermiddag tillsammans. När jag kom hem till Vasalunden. Då tog jag det bara lugnt. Förut har jag ätit chili con carne och ris. Tack Alexander för god mat. Nyss kom Anders hitt med glass. Tack Anders för glassen. Nu så ska jag ringa till bästa kompis Jasmine på FaceTime och prata lite. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2014 10:51

God förmiddag på er alla!
Förut så gick jag upp och klä mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost här hemma i Vasalunden i Ludvika. Nyss har jag borstat tänderna och fixa mitt hår. Nu har Mamma och Alexander åkt till Morfar i Borlänge och hälsa på. Vid klockan 11:00 så kommer Pappa och hämta mig för vi ska åka till Fottas mc och köpa nya Crosskläder till mig. Sen så ska jag åka med Dan till Grängesberg och åka Go-cart. Ha en trevlig lördag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 maj 2014 01:24

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards