Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 22:26

Hej! Gud var dagen går snabbt när man har kul. Men nu så var denna dag också slut. Så nu ska jag somna in i drömmarnas värld igen och sova. Godnatt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 18:54

Hej! Nyss har jag varit på Kalas på Duvans elevhem. Emma Sjödin fick glas av mig i present. Hoppas du blev nöjd med glasen Emma. På kalaset så fick vi god tårta som Emma har gjort. Tack för tårtan Emma. När kalaset var slut så gick vi hem till elevhemmet svanen. Jag har precis målat en planka. Nu så tar jag det bara lugnt och tittar på tv. Hej så länge. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 15:10

Hej! På väg till Hjortkvarn då stannade vi i Pålsboda och åt pizza på pizzeria. Sen så åkte vi vidare till Hjortkvarn och där så åt vi en mega stor glass. Jag åt tre kulor med våffla med smak av choklad, jordgubb och mango. Nu så åker vi tillbaka till Örebro. När vi kommer fram till Örebro då ska vi till duvans elevhem på kalas. Ha nu en fortsatt bra dag i värmen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 12:34

Hej! Hemma på elevhemmet svanen innan vi skulle åka då skulle jag skaka en flaska med Skyddsfaktor i då öppnade sig korken till flaskan och då åkte det ut lite Skyddsfaktor på golvet men då fick jag torka upp det. Också har jag smörjt in mig idag så nu kan jag ha linne på mig. Nu så är vi på väg till Hjortkvarn och Pålsboda i värmen. Ha en toppen bra dag i solen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 24 maj 2014 10:47

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Senare så ska vi åka på vårresa. Ha nu en jätte härlig dag på er alla där ute och ta det lugnt också. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards