Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Anton Trygg - 27 maj 2014 23:13

Hej! På eftermiddag så åt jag mat på elevhemmet. Vid klockan 17:00 så kom pappa och hämta mig. Vi åkte sen till Täby. När jag var färdig. Då åkte vi hem till elevhemmet. Förut har jag duschat. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag och pappa sova. Godnatt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 maj 2014 15:48

Hej på er alla!
Nu är jag hemma på elevhemmet från Hästhagen och Tullängsskolan. I Hästhagen har jag paddlat kanot med Agnes Andersson och Dorothea Gladh i svartå. Sen så åt vi lunch. Jag åt tre hamburgare. Efter lunchen då spelade jag minigolf med Daniel, Fredrik och Torbjörn. I minigolfen så kom Torbjörn på första plats med 60 poäng, Fredrik på andra plast med 63 poäng och jag och Daniel kom på tredje plats med 70 poäng. Sen så avsluta jag friluftsdagen med att paddla knot igen men då med Anton också i svartå. Det blev en lyckad dag i Hösthagen här i Örebro. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 maj 2014 06:48

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Idag i Tullängsskolan då ska vi till hästhagen och ha friluftsdag. Ha nu en jätte bra svalare dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards