Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Anton Trygg - 11 maj 2014 23:36

Hej! Sverige vann mot Tjeckien med 4-3 på straffar i andra VM matchen i Hockey-VM. Nu kommer sömntåget med lokföraren John Blund och har plockat upp mig. God natt världen - sov gott:-) KRAM A:-)

Av Anton Trygg - 11 maj 2014 18:46

Hej! Vilken dag jag har haft det idag med elevhemmet svanen. Hemliga ställen var att vi åkte till dollarstore i Hallsberg och tittade. På dollarstore köpte jag ingenting. Sen åkte vi vidare till Marieberg och Ikea. Där köpte jag fika. Jag fikade med morotskaka, chokladboll och Coca-Cola. Sen avslutade vi dagen med att äta mat på grekiska kolbaren. Jag åt kycklingfilé med grillade grönsaker och sakziki till det drack jag Coca-Cola. Nu är vi hem igen på elevhemmet svanen. Nyss har jag starta en maskin tvätt med sängkläder, handduk och badlakan. Jag har precis också ringt och pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sätta fart och städa mitt rum. Innan jag ska duscha och titta på Hockey-VM. Ha en jätte fin kväll på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 maj 2014 11:46

God förmiddag på er alla!
Förut så gick jag upp och kläde på mig kläderna. Sen så åt jag frukost. Till frukost så åt jag en talrik yoghurt och två ägg mackor med kaviar på också drack jag ett glas äppeljuice. Nyss har jag borsta tänderna och fixat ansikte. Vid klockan 12:00 då ska jag åka på utflykt med hela elevhemmet svanen + boendepersonalen Simone och Veronica. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 maj 2014 01:17

Hej! Jag haft en underbara kväll igår med skratt och roligheter och tittat på Eurovision på SVT1 här på elevhemmet svanen också har jag smaska i mig chips, dipp och Coca-Cola. Nu så är jag proppmätt. Nyss har jag borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 maj 2014 01:11

Sanna Nielsen kom på tredje plats med låten undo i Eurovision Song Contest 2014 med hela 218 poäng. Grattis Sanna Nielsen.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards