Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Anton Trygg - 13 maj 2014 23:20

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så stog pappa och väntade på mig. Vi åkte sen till McDonalds och åt mat. Och senare så åkte vi till Täby Crossbana. När det var slut där då körde Pappa hem mig till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet så kom jag på att jag hade glömt min plånbok i pappas bil. Då åkte Pappa tillbaka till Lavendelvägen och lämna min plånbok. Förut har jag duschat, fixa mitt ansikte och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 maj 2014 23:17

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så stog pappa och väntade på mig. Vi åkte sen till McDonalds och åt mat. Och senare så åkte vi till Täby Crossbana. När det var slut där då körde Pappa hem mig till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet så kom jag på att jag hade glömt min plånbok i pappas bil. Då åkte Pappa tillbaka till Lavendelvägen och lämna min plånbok. Förut har jag duschat, fixa mitt ansikte och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 maj 2014 07:15

Godmorgon!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost för mig själv. Sen så borsta jag tänderna, fixa mitt ansikte och bäddade min säng. Vid klockan 06:50 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppenbra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards