Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Anton Trygg - 8 maj 2014 21:53

Hej underbara värld!
Idag har det varit en toppenbra dag i bästa skolan Tullängsskolan. När skolan var slut. Då cyklade jag på min fina och kära cykeln hem till elevhemmet svanen och Goa personalen. Hemma på elevhemmet så duschade jag och åt mat. Vid klockan 18:09 så åkte jag och Ahmed Rashid buss 6 till slottet. Där gick vi av och gick till ungdomsgården Kraften och var på discot. Där träffade jag Agnes Andersson, Dorothea Gladh, Anton Emaunel Olsson, Emma Sjödin, Jonas Andersson, Julia Backman, Emma Bellina Pettersson och några till. Från klockan 18:30 till 20:45 var jag på discot. Jag har haft en underbara dag och kväll. Tack alla vänner att ni förgyllde min kväll till en toppen kväll. Ahmed Rashid hade åkte hem lite tidigare till elevhemmet. När klockan blev 20:45 då gick jag tillbaka till slottet och väntade på bussen. Sen så åkte jag buss 6 i ca 20 minuter till Lavendelvägen/elevhemmet. Nu så är jag på elevhemmet. Nu så ska jag också tänka på refrängerna och gå och sova. Men första så ska jag raka mig, tvätta ansikte och borsta tänderna. Sen så ska jag krypa ner i en skön säng och sova. Tack för allt världen. Vi ses imorgon. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 maj 2014 07:03

Godmorgon! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag i vanlig ordning bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards