Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 01:01

Hej! Förut har jag pratat Mamma i mobiltelefonen. Nyss så har jag borstat tänderna och fixa mitt ansikte. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 30 maj 2014 00:19

Hej! Igår på kvällen så oljade Pappa in en trappa i EKAB i Orminge. På vägen hem då handlade vi på Hemköp i Örby. När vi kom hem då kom Oskar hit. Sen så åt vi mat. Senare så tittade vi på hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann på dvd. Nu så sitter jag bara här i Örby och äter gott och blandat. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 maj 2014 17:00

Hej! Förut har jag tvättat crossen och slängt in Crosskläderna i tvättmaskinen här i Örby. Nyss så har jag också ätit tre mackor och druckit fanta. Nu så bör det av till Nacka/Orminge för Pappa ska göra olika saker där. Ha nu en jätte bra Kristi himmelsfärdsdags eftermiddag på er alla underbara. Kramizar

Av Anton Trygg - 29 maj 2014 12:59

Älskar man sitt lag... Älskar man det både i med och motgång...Grabbarna är inte mer än människor dom heller..Alla kan vi ha en dålig dag.. Vad som än händer så ÄLSKAR jag mitt LAG och kommer alltid att göra det... <3<3<3 ÖHK ÖHK ÖHK <3<3<3

Jag längtar så sjuk mycket till hockeysäsongen drar igång igen.

Hockey hockey är bäst i världen.

Hälsningar från en äkta Örebro support

Av Anton Trygg - 29 maj 2014 11:03

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp här i Örby i Stockholm och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och fixa och mitt ansikte. Ha nu också en jätte bra Kristi Himmelsfärdsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 maj 2014 01:18

Hej! När vi var färdig i Täby i Örebro så följde jag med Pappa till Stockholm för att Mamma är i Tunagården i Borlänge hos morfar för han har blivit jätte dålig. Nyss så har jag duschat, rakat mig, borsta tänderna och fixat mitt ansikte här i Örby. Nu så ska jag sova här i Pappas kontor på luftmadrass. Godnatt och sov gott Stockholm. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 maj 2014 10:36

Hej! På förmiddagen så kollade vi på film. Nu har vi fria ipad i klassrummet. Snart ska vi äta lunch i matsalen. Sen vid klockan 11:30 då kommer pappa och hämta mig vid Tullängsskolan för då ska vi hitta på och göra något innan vi åker till Täby. Ha en härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards