Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 12:49

Hej! I två timmar på förmiddagen fick jag jobba själv. För dom andra i min klass hade svenskaprov. Det har inte jag. När jag var själv då slipade jag och spackla väggar. Sen när klockan blev 12:00 då gick jag tillbaka till Hygienavdelningen och lämna min bygghjälm och jobbarjacka så tappade jag min mobil iPhone 5s på golvet. Men den klarade sig. Kommentera och berätta om ni har tappat eran mobil eller inte. Sen så gick jag till matsalen och åt mat. När jag var i matsalen då ställde jag brickan på sallads bordet då tappade jag min gaffel då lämnade jag kvar brickan där och hämtade en ny och ren gaffel. Sen så gick jag tillbaka till sallads bordet där bricka stog och sen så tog jag sallad och något att dricka och hårt bröd. Kommentera och berätta om jag gjorde något fel eller inte. Nu sitter jag i Hygienavdelningen och väntar på att lektionen bygg ska börja igen. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 09:33

Hej! Nu är jag på plats Kvinnerstaskolan. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 08:30

Hej! Jag vill ha sommarlov nu. Jag är så skoltrött nu också. Det ska bli så skönt med ett välförtjänt och långt sommarlov snart. Den 13 juni har jag skolavslutning på Tullängsskolan. Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 07:59

Hej! Nu har jag åkt ett tag och sitter i tåget på väg mot Örebro central. När jag kommer fram till Örebro central då ska jag vänta på länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en jätte härlig måndag och en bra vecka på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 06:02

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa och underbaraste Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 07:10 då ska Mamma köra mig till tågstation och vinka av mig för då går tåget mot Örebro central klockan 07:30. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 maj 2014 00:27

Hej! Förut har jag duschat och borsta tänderna. Vilken toppen helg jag har haft det är hemma i Vasalunden med min bästa bror Alexander och Mamma. Tack för allt ni är för underbara. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards