Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Trygg - 15 maj 2014 19:02

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. Idag på förmiddagen i skolan hade jag bygg teori inne i mitt klass rum, två raster på tio minuter, lunch vid 11:00, vid lunchen fick vi salladsbuffé, på eftermiddagen hade vi hemkunskap teori också var jag till skolsyster. När skolan var slut då tog jag min cykeln och gick till Tullängsskolan idrottshall och styrketräna. När jag hade tränat färdig då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då åt jag mat, städade toaletten, dammsug hal, vardagsrum, ställde in cykeln i förrådet och snart så ska jag duscha. Sen vid klockan 19:40 då ska jag titta på Hockey-VM på TV4. Tre kronor mot Frankrike. Ha en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 maj 2014 07:07

Godmorgon världen!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag bädda min säng, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 22:03

Hej! Nyss har jag duschat, rakat mig, borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nu så har jag precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 22:02

Hej! Nyss har jag duschat, rakat mig, borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Nu så har jag precis pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 20:33

Hej! Jag har haft en kanonbra kväll på dövas förening. Där så träffade jag gamla lärare från Birgittaskolan. Det var kul. När det var slut på på Å-kul då fick vi skjuts av solens personal hem till elevhemmet svanen. Nu är vi hemma på elevhemmet igen och snart så ska jag ta en välbehövlig dusch. Ha det så bra så hörs vi alldeles snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 maj 2014 17:45

Hej! Nyss har jag ätit vegetarisk lasagne med grönsaker. Tack Carina för god mat. Nu så åker vi till Å-kul på dövas förening. Kom ihåg och ha turkos på er ikväll. Hej så länge. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards