Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2014

Av Anton Trygg - 26 juni 2014 20:45

Morfars begravning. Sov gott nu underbaraste Morfar. Vi alla älskar dig mest i hela världen.

Av Anton Trygg - 26 juni 2014 15:57

Hej! Idag har vi varit på en känslosam begravning på Stora Tunnan gravkapell i Borlänge. Det var en jätte fin ceremoni av min Morfar som begravs där i minneslunden. När kvinnliga prästen skulle pratat, spela musik och sjunga då började jag nästan gråta och blev fuktiga i mina ögon. Nu har min älskade Morfar lämnat världen och är sprid i minneslunden på Stora Tuna kyrkogård. Jag träffade också mina kusiner som jag Inte ser så mycket av och dom heter Jonathan Blomkvist, Emil Blomkvist, Julia Blomkvist, Johan Waldebrink och Oskar Waldebrink. Efter vi har varit i gravkapellet då åkte vi till buskåker och fick smörgås tårta och vanlig tårta där. När vi hade ätit färdigt då åkte vi tillbaka till Stora Tuna gravkapell och då var vi till minneslunden och satt blommorna i vatten och fota gruppbild med alla. Sov gott nu lila Morfar alla älskar dig. Nu är vi hemma igen i Ludvika/Vasalunden. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 juni 2014 08:03

Godmorgon på er alla!
Nu så ska jag halta mig upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med Mamma och Alex. Sen så ska jag duscha och borsta tänderna. Vid ungefär klockan 10:00 då ska vi åka till Borlänge på begravning. Idag är det en sorgligt dag för mig och min släkt för att min bästa och älskade Sixten/Morfar ska begravas. Vila i fred. Alla älskar dig Sixten. Ha nu det så bra uppe i himmelen Morfar. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla där ute också. Hälsningar från en deppig Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2014 23:55

Hej! Jag duschade aldrig idag för det blev för sent. Jag ska duscha imorgon bitti istället. Nyss så borstade jag tänderna. Och nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 juni 2014 22:00

Hej! Nu så ska jag och Mamma äta glass mums. Och sen så ska jag gå in och duscha. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 juni 2014 20:16

Hej! Nyss så har jag ätit kräm och smörgås med messmör på. Nu så tittar jag på tv igen. Ha en fortsatt bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 juni 2014 19:08

Hej! Idag har jag barat varit inne och tagit det lugnt. Nu så ska jag titta på tv. Ha nu fin kväll med positiv tänkande. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 25 juni 2014 16:20

Hej! Nyss så har jag ätit god mat med Mamma. Nu så ska jag titta på fixa rummet på datorn. Ha nu en jätte fin eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards