Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Anton Trygg - 1 juni 2014 23:40

Hej! Nu har jag avslutat en jätte bra långhelg i Stockholm och Ludvika med att ta en skön duscha här hemma i Vasalunden och nu så ska jag också sova i min sköna säng. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juni 2014 21:50

Premiärtur över gångbron till väsmanstrand och tillbaka till centrum. Har också sett sol ner gången vid väsman. Härligt härligt.

Av Anton Trygg - 1 juni 2014 19:37

Hej! Idag på eftermiddagen då var jag till Dollarstore och köpte en fiskespö och en fiskelåda. Sen så åkte jag och min kontaktperson Dan Christiansson till Snåön och åkte ut med Dans båt på sjön saxen och fiska. Dan fick en liten fisk som han kastade tillbaka igen i sjön. En lyckad eftermiddag på skön saxen utan någon fisk. När vi hade fiskat klart då åkte vi hem till Vasalunden igen. Nyss så har jag ätit mat torsk med ris och sallad. Tack för god mat bästa Mamma. Nu så ska jag, Mamma och Anders Frögren gå till Sibylla och handla glass. Ha nu en underbara kväll på er alla. Kramizar

Av Anton Trygg - 1 juni 2014 11:27

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläder. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och sätta på en tvättmaskin. Ha en jätte härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards