Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Anton Trygg - 7 juni 2014 23:17

Hej! Nu så ska jag krypa ner i en cool säng och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juni 2014 20:27

Hej! Det gick jätte bra och grilla och hamburgarna blev jätte god med. Nu så ska jag bara ta det här på elevhemmet svanen. Nu så måste jag bara få berätta en sak. Det är jobbigt när man har varit på toa och sen så är toalettpapper slut. När den sista har tag toalettpapper och ser att det är slut då kan man fylla på igen tycker jag. Ha nu en jätte bra kväll på er alla allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juni 2014 16:32

Hej! Mitt på dagen så åt vi lunch. Sen packade jag färdigt i mitt rum. Nyss har jag varit ute och klipp gräs. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag duscha. Och sen så ska jag grilla hamburgare. Ha nu en jätte härlig lördags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juni 2014 10:41

God förmiddag härliga lördag!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Senare ska jag packa och packa inne i mitt rum. Ha nu också en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards