Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 21:19

Hej! Förut har vi haft husmöte. Jag har också tvättat klart mina kläder. Nyss så har jag rakat mig, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har också precis pratat med Mamma och Pappa i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 18:42

Hej! När jag kom hem till elevhemmet svanen så tog jag det bara lugnt. Nyss har jag ätit mat fisk med färsk potatis och broccoli. Tack för maten Veronica. Nu så tvättar jag mina kläder. Och nu ska jag också duscha. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 12:49

Hej! På förmiddagen på bygg då satte vi upp ett snöre och mätte av för vi håller på och sätta upp staket till agilitybanan. Innan jag gick på lunch så kom det en bil med en Dam i på den lila skogsvägen där vi håller på och sätter upp staketet. Då stannade damen bilen och gick ut. Och ropa lågt till mig men då hörde jag ingenting. Och sen så ropa damen högre. Då gick jag fram till henne och då sa damen till mig man ser inte snöret. Då sa jag vi håller på och satta upp staket till agilitybana. Och sen så åkte damen en annan väg åkte. Kommentera och berätta vad ni tycker för det är sant det jag skriver för det hände på förmiddagen idag. Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 12:32

Hej! Jag har sagt i hela min uppväxt att jag inte ska dricka alkohol, snusa eller röka. Det står jag för och jag vill inte vara i det stationen heller. Jag vill inte heller förstöra min kropp och hälsa. Jag vill må bra och leva och ett bra liv och ha en bra kropp också. Komihåg att aldrig börjar med såna sker det är bara dumheter. Man lever faktisk ett bättre liv utan det. Bilden har jag hittat på Google. Kommentera och skriv vad ni tycker. Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 10:48

Hej! Idag så börjar vi bygglektionen klockan 11:00. Skönt med en halvdag. Ha en underbar dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 09:35

Hej! Nu så närmar sig sommarlovet med stora steg. Och idag så är det också en ny dag, ny måndag, nya möjligheter och nya utmaningar = jag är på plats på Kvinnerstaskolan näst sista måndagen innan det efterlängtade sommarlovet börjar. Nu så ska jag gå till Hygienavdelning och byta om mig till jobbarkläder. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 08:15

Hej! Det är bara 8 hela dagar kvar tills jag har skolavslutning den 13 juni och sommarlov. Jippi jippi vad skön det ska bli. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 07:44

Hej! Hemma på Vasalunden när Mamma skulle väcka mig klockan 06:00 då somnade jag om igen och sov till halv 7. Då gick jag upp och klä på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så borstade jag tänderna, fixa mitt ansikte och packa. Vid klockan 07:20 då körde Mamma mig till tågstationen. Nu så åker jag tåget mot Örebro Central och sista måndag före sommarlovet. På Örebro Central då ska jag byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en jätte härlig måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards