Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Anton Trygg - 8 juni 2014 21:25

Hej! Jag tog aldrig någon lång promenad i det fina vädret idag. Jag slappade istället. När jag duschade för ett lite tag sen då fick jag lite skolhet vatten på mig då var reflexerna snabba och då ställde om till kalt. Har ni fått skolhet vatten på sig när ni har duschat någon gång? Kommentera och berätta. Jag har också fixat mitt ansikte. Nyss så åt jag två smörgås med leverpastej och smörgåsgurka på och en talrik med yoghurt och flingor och ett glas juice. Mums filibaba var det. Jag har precis pratat med bästa och underbaraste mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 juni 2014 16:03

Hej! Jag har idag titta på dop på tv, tvätt min fönster och nu så ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte för att jag har gömt det. Sen så ska jag städa mitt rum och ta en lång promenad i det fina vädet. Ha nu en jätte härlig och solig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 juni 2014 11:48

Idag döps Prinsessan Leonore i Slottskyrkan på Drottningholms slott i Stockholm. Dopet direktsänt på SVT1 från klockan 12:00.

Av Anton Trygg - 8 juni 2014 09:44

Godmorgon underbara söndag!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Senare så vet jag inte vad jag ska göra idag. Ha nu en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards