Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Anton Trygg - 4 juni 2014 20:53

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet så fikade jag. Sen så tog jag det lugnt. Senare på kvällen så var jag lite vid datorn, pratat med Pappa i mobiltelefonen och har ätit kvällsmat. Nyss har jag duschat, rakat mig, borstat tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har precis också pratat med bästa och underbaraste Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova för jag är jätte trött. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juni 2014 13:57

Hej! På morgon så hade vi blid och sen rast på tio munter. Klockan 09:30 så hade vi också teckenspråk då tittade vi på familjen annorlunda på teckenspråk. Vid klockan 10:30 hade vi eget arbete till 11:00. Klockan 11:00 då hade vi lunch. Efter lunch så har jag haft trä och gjort färdig min hylla. Jag är jätte nöjd med min hylla. Ha nu en jätte härlig onsdag eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juni 2014 07:08

Godmorgon underbara onsdag!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Det är jag som är bebisen på bilden. Ha nu en jätte fin och bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards