Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 21:19

Hej! Nyss har jag borstat tänderna och fixat mitt ansikte. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag krypa ner i sängen och drömma mig in i drömmarns värld och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 19:26

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag har vi byggt staket heladagen. Idag på bygg då kom jag åt en skruv som var ut dragen från en planka men satt fortfarande kvar då kom jag åt den då rev jag mig och sen så blev det ett blåmärke. Gud vad Klumpig jag är haha. När skolan var slut då bytte har om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så bytte jag buss till stadsbuss 6 och åkte till Sörbyängens centrum/elevhemmet. Här hemma på elevhemmet svanen har jag tvättat mina kläder, ätit kvällsmat och snart så ska vi fika med glass. Och sen så ska jag duscha. Ha nu en jätte härlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 14:06

Hej! Vilken tryckande värme det är ute nu. Jag var uppe nu på rasten och drack vatten i matsalen där man få ta gratis vatten i en tillbringare som kökspersonalen delar ut. Det ska blir ännu varmare imorgon puh puh. Water water water. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 12:37

Hej på er alla!

Nu är jag trött på det här och vill ha sommarlov. Om 4 dagar då har jag sommarlov. Jippi jag längtar så det knakar.

Det är också supervarmt ute så man bara svettas och svettas hela tiden.

Ha nu en jätte bra dag ute i det fina sommarvädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 09:35

Hej! Nu så börjar en ny vecka ny dag och ny måndag = jag är på plats på Kvinnerstaskolan sista måndagen förre sommarlovet. Nu så ska jag gå till Hygienavdelningen och bytta om mig till jobbarkläder. Ha nu en jätte bra och underbar dag i solen på er alla härliga människor. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 juni 2014 08:52

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klä på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så borstade jag tänderna och fixa mitt ansikte. Vid klockan 08:30 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på buss 6. Nu så är jag på buss 6 på våg mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag bytta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Idag är jag sommarfin. Ha nu en jätte härlig dag i sommar vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards