Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Anton Trygg - 28 juni 2014 21:16

Hej på er alla!
Idag städade jag aldrig mitt rum. Jag ska göra det imorgon istället. På eftermiddagen så kom Tea och Tage hem till oss för dom ska sova här inatt. Jag har också duschat idag. Vid klockan 15:00 då var jag, Mamma, Tea och Tage till festivalområdet på Ludvika-festen och tittade på Ludvikas Sommar orkester i ös renget. Sen så var jag Mamma, Alexander, Tea och Tage till Erikssons tivoli och då åkte jag virvelvinden två gånger med Tea och Tage. Jag spelade också två gånger på chokladhjulet och jag vann inget. På kvällen så kom Moa hitt också för hon ska också sova här inatt och då åt vi taco. Detta år var Ludvika festen dåligt och dyrt det tyckte många i Ludvika för det kostade 200 hundra kronor för att gå in och lyssna på artister. Nästa år tror jag inte att det blir någon Ludvika-Fest här i Ludvika. Nyss så var jag och Anders till tivolit och kollade för att jag skulle åka karusell och spela på chokladhjulet men då håller dom på och plocka ihop i ös renget. Hej då Ludvikafesten för detta år. Nu så är jag inne i en varm lägenhet och titta på tv och bussar med Tea, Tage och Moa. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 juni 2014 10:58

God förmiddag på er alla!
Nyss så har jag gått upp och klä på mig kläderna. Nu så ska jag också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna, sätta ihop stolar och städa lite i mitt stökiga rum. Ha nu en jätte härlig lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 28 juni 2014 00:10

Hej! Nyss så har jag stängt av datorn och borstat tänderna. Nu så blir det läggdags här och sova. Godnatt och sov gott på er alla önskar familjen TRYGG. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards