Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Anton Trygg - 5 juni 2014 22:29

Hej! Det har varit en kanonbra dag i Tullängsskolan. Idag i skolan så hade vi en vikarie som heter Patrik för Fia var sjuk. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då fikade jag. Senare På eftermiddagen så åt jag och boendepersonalen Veronica mat. Sen vid klockan 17:39 så åkte jag och min bästa kompis Emma buss 6 till stan och var på marknadsafton. På marknadsaftonen så köpte jag rem med smak av sur tutti frutti, brända mandlar, marknads nougat och en cd skiva med schlager. Remmen och brända mandlarna åt jag upp när jag och Emma Bellina Pettersson gick på marknadsafton tillsammans. Vi lyssnade också på några som sjung och uppträde på scen. För ett lite tag sen så åkte jag och Emma buss 6 till Sörbyängen centrum och gick vi av där. Emma gick till duvan och jag till svanen. Tack Emma för en as grym Kväll tillsammans. Nyss har jag rakat mig, borstat tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har också precis bytt om mig till pyjamas och pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juni 2014 10:14

Ikväll ska jag på marknadsafton här i örebro.
Vem ska på marknadsafton ikväll?

Av Anton Trygg - 5 juni 2014 06:52

Godmorgon torsdag!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte fin och en bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards