Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Anton Trygg - 12 juni 2014 21:46

Hej! Efter skolan då cyklade jag och Mamma åkte bil till elevhemmet svanen. Vi gick in till elevhemmet och sa hej till personalen. Jag och Mamma åkte sen vidare till ÖoB på österplan och handlade. Vi åkte sen tillbaka till elevhemmet och packa och jag duschade och raka mig också. Jag och Mamma åkte sen med elevhemmet till grekiska kål grillen och åt kvällsmat. Vi åkte senare hem till elevhemmet och hade studentfest för Phuong som oss sluta i Tullängsskolan. Jag kommer och sakna dig Phuong. Vi drack också Pommac och åt tårta. Nyss så borsta jag tänderna och fixa mitt ansikte. Nu så ska jag och Mamma sova. Jag och Mamma önskar er godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juni 2014 14:48

Hej! På förmiddagen har jag varit ute i det fina vädret och spelat kubb med hela klassen här på Tullängsskolan. Sen så kom min fina Mamma hitt till Örebro/Tullängsskolan. På eftermiddagen så fixa vi iordning i klassrummet tills imorgon när alla föräldrar kommer hitt och fikar. Nyss så har jag varit i hemkunskapssalen och fika med hela klassen och + Mamma. Nu så har vi fri iPad/mobil i klassrummet innan vi slutade klockan 15:00. Ha nu en underbar dag i det fina vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juni 2014 06:48

Godmorgon finaste torsdag!
Nu är det bara en dag kvar sen så har vi skolavslutning imorgon och sommarlov. Nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en toppen bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards