Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Anton Trygg - 10 juni 2014 23:09

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. När skolan var slut då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum då väntade jag på pappa. Vi åkte sen till erustop och åt mat på max. Vi åkte senare till Åbågen. När det var slut så körde Pappa mig till elevhemmet. Nyss så har jag duscha, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 juni 2014 09:57

Hej! Snälla ni börja aldrig och röka det är bara dumheter och sen så förstör man sin kropp också. Jag sår fast vid mitt beslut att jag ska aldrig börja och röka i mitt liv. Jag tycker att det inte skulle finnas cigaretter här i världen. Med vänliga hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2014 07:19

Hej! Igår vid klockan 23:00 då bytte jag om mig till mina kläder för man får inte gå med pyjamas på elevhemmet bara i sina rum och sen så var jag på toa. Innan jag la mig och sov igen då bytte jag om mig till pyjamas. Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna och fixa mitt ansiktet. Vid klockan 06:45 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så ska jag på buss 6 på väg till resecentrum. På resecentrum så ska jag bytts buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards