Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Anton Trygg - 6 juni 2014 23:25

Hej! Vid klockan 20:00 då tittade jag på Sverige nationaldag på SVT1 från Skansen i Stockholm. Sen så åt jag en natt macka med taco kyckling på. Förut så har jag packat och packat. Jag är inte färdig packade än jag får fortsätta imorgon. Nyss så har jag rakat mig, borstat tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 juni 2014 17:14

Hej! För ett tag sen så kom vi hem till elevhemmet. Nu ska jag packa. Sen så ska vi äta kyckling taco. Ha det så bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 juni 2014 13:14

Hej! Hemma på elevhemmet svanen så tog jag en snabb dusch. Nyss så körde en boendepersonalen från druvan oss till hästhagen. Nu så är vi i hästhagen. Ha en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 juni 2014 09:38

Välkommen 6 juni!
Vad är det för speciell dag idag? Jo för det är ju Sveriges nationaldag idag. Men nu så ska jag iallafall gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Senare på dagen då ska vi åka hela elevhem till hästhagen och ha olik aktiviter där. Ha nu en jätte bra Sveriges nationaldag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards