Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2014

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 16:44

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Damkronorna förlorade mot Schweiz med 3-4. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 15:28

Hej! Nu är baguetterna färdiga och Damkronorna förlorade också med 3-4 i bronsmatchen i OS-Hockey och kom på fjärde plats. Grattis Schweiz till tredje plats och bronset. Nu så ska vi också åka till Jimmy och lämna en säkring och sen ska vi åka vidare till bästa Mormor. Ha en jätte härlig eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 12:55

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 12:48

Hej! Efter frukosten så bestämde jag att jag skulle baka baguette. Nu så ligger degen i en bunke och ska jäsa i ca 1 timme. Klockan 13:00 så börjar damkronorna spela sin bronsmatch i hockey OS mot Schweiz. Ha en jätte härlig torsdag på er alla. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 11:22

Goddag på er alla!
För ett lite tag sen så har jag gått upp. Så nu ska jag äta en jätte god frukost. Sen blir det hockey för damer på tv klockan 13:00. Ha en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 23:52

Hej! Efter jag hade badat/duschat färdig. Då åt jag mat. Efter maten så fick jag efterrätt glass med chokladsås det var mums filibabba det. För ett lite tag sen så har jag pratat med kompisen Jasmine Sjöstedt på FaceTime och druckit te. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så väntar Goa sängen till mig. Så får väll jag säga godnatt och sov gott på er alla då. Kramizar ?? /A

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 22:54

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll vann ÖREBRO HK sin första träningsmatch mot KLOTEN FLYERS HOCKEY med hela 4-2. Grattis att ni vann bästa ÖREBRO HK. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 19 februari 2014 18:51

Hej på er alla!
Idag har det varit en svängande och intresset dag här i Ludvika. Har idag varit hos bästa Mormor. Har också varit idag med min bästa kontaktperson Dan Christiansson på stan och ätit tacobuffé på Åhlén restaurangen. Tack för en trevlig lunch tillsammans Dan. Senare på eftermiddagen så kom bärgningsbilen hitt till Vasalunden. Sen lastade Magnus våran bil på bärgningsbilen och åkte sen till Mammas kompis Ronny. För Ronny ska laga våran bil. Nu ska jag gå in och ta ett varmt och skönt bad/dusch. Ha en jätte fin och trevlig lillördag/kväll på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards