Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 21:03

Hej! Nu avslutade jag min helg med att nyss tittat på så ska det låta med programledare kalle moraeus. Jag har också pratat med bästa Mamma i mobiltelefon och borstat tänderna. Nu säger godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 19:42

Hej! Så nu har jag ätit kvällsmacka och druckit citronte. Det var gott. Men nu så ta jag en varm och skön dusch. Innan jag ska titta på så ska det låta på SVT1. Ha så bra så länge. Hej då och Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 18:24

Hej! På eftermiddagen så åt vi mat kalops med potatis som boendepersonalen Kerstin hade gjort. Det var jätte gott. Senare på eftermiddagen så bestämde Jag, Emelie Dahlgren och boendepersonalen Kerstin att vi skull ut och gå lite. Det var jätte skönt och gå i friska luften ute. Nu på kvällen så har vi tittat på 112 på liv och död vad hände mig på tv 7. Snart ska vi äta. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 12:42

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väll roligt hurra hurra!

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 11:37

Hej på er alla Snapchat-Vänner!
Vad heter ni på Snapchat? Skriv era namn på kommentar. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 9 februari 2014 11:20

Hej! Idag söndag så facebookar jag. För ungefär för två sen så gick jag upp och och klä på mig kläderna. Jag har också ätit en jätte god frukost. Nu ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Sen får vi se vad jag ska hitta på och göra idag. Ha en jätte härlig söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards