Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 23:54

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 23:45

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag på eftermiddagen så vann herrarna i TRE KRONOR med 1-0 mot SCHWEIZ. Ha en jätte bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 23:04

Hej på er alla Ludvika bor!
Nu är jag hemma i kära Vasalunden. På eftermiddagen när jag kom med tåget till Ludvika station. Då stog Mamma och vänta på mig där. Sen åkte vi till bästa Mormor och hjälpte henne. Vi åkte senare och handla och sen hem. Väll hemma så gjorde jag hemgjord pizza. Jag och Mamma åt sen en varsin pizza. Idag har jag också gjord dagen gärning med att göra en hemgjord pizza till Mormor. Och sen åkte jag och Mamma upp till Mormor bjöd henne på en pizza. Vi tittade också på fånga på forttet hos Mormor. Mormor blev jätte glad för pizzan och sällskapet. Vi åkte sen hem. Nyss har jag ätit oliver. Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta att jag har sportlov. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 14:59

Hej på er alla!
Det har varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan idag. När jag slutade skolan. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. Och nu så tar jag också sportlov och åker hem till Dalarna/Ludvika. Trevlig helg på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 08:08

Godmorgon på er alla!

Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin hade gjord. Sen packade jag ner det sista i väskan. Jag bäddade också min säng och borsta tänderna. Vid klocka 07:00 så gick jag till Lavendelvägen och vänta på bussen. Och sen så åkte jag buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum så byta jag buss till Länsbuss 302 och sen åkte jag till Kvinnerstaskolan.

Och nu är det en ny dag, ny fredag och om några timmar så har jag också Sportlov = jag är på plats bästa Kvinnerstaskolan. Ha det så bra på alla hjärtans dag på er alla.

Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 februari 2014 07:36

Godmorgon!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin hade gjord. Sen packade jag ner det sista. Jag bäddade också min säng och borsta tänderna. Vid klocka 07:00 så gick jag till Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på bussen på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till Länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra på alla hjärtans dag. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards