Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 22:52

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 21:57

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll vann herrarna i TRE KRONOR mot LETTLAND med hela 5-3. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 21:32

Hej! Idag så tog tjejerna sin första guld i vinter-OS 2014. Idag var det också en jätte bra dag på damsidan i stafett för svenskarna. Nu på kvällen så tittade jag också på herrarna i hockey när tre kronor spelade mot Lettland och vann. I periodpausen så åt jag och Mamma mat spagetti och köttfärssås. jag åt också sen glastårta. Nyss så har jag och Mamma tittade jag på melodifestivalen deltävling 3 som gick av stapeln i Göteborg på SVT1 på tv. Nu så ska jag bara ta det lugn och vara glad över att gick så bra för Sverige idag när dom var så duktig i olika OS sporter. Ha det så jätte bra på er alla nära och köra. Hej då och Kramizar

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 16:47

Hej! Idag har dagen bestått av att titta på OS på tv. För ett lite tag sen så har jag och Mamma ätit hem gjord pizza igen. Nu är är jag själv i lägenheten menandes Mamma har åkte och handla och åk till Mormor också och ska hjälpa henne. Mamma kommer sen. Ha det så bra länge. Hej då och kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 12:29

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt. Hurra!
Nu blir det vinter, nu blir det vinter, som vi ha önskat. Hurra!
Då ta vi kälkarna fram och vantarna på.
Och sen i backen vi åka, hej vad det ska gå!

Och fram med skidan och fram med skidan,
och sen på backarna opp.
Vi stå på näsan, vi stå på näsan
ibland när vi gör ett hopp.
men inte lipar vi, nej, det gör ingenting
om man i drivan den mjuka ett tag rullar kring.

Och isen ligger, och isen ligger
liksom en spegel så klar,
och snabbt som vinden, och snabbt som vinden
på skridsko fram vi då far.
Vi sätta rovor ibland och slå ytterskär.
Hurra för vintern, för vintern, som äntligt är här!

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 12:04

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väll roligt hurra hurra!

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 11:38

Hej på er alla Hockey-Vänner!
DAMKRONORNA besegrade Finland med hela 4-2 nu på förmiddagen. Ha nu en bra en jätte bra dag på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 15 februari 2014 09:53

Godmorgon!
Förut så gick jag upp vid ungefär klockan 08:40. Så nu tittar jag och Mamma på damkronorna och äter frukost vid tv. Först skulle damhockey sändas på TV10 men där var det störning med sändningen. Då flyttat det över hockey till TV3. Sen fixade dom på problemet på TV10. Sen flyttade dom över match till TV10. Nu står det alltså 0-0 mellan Sverige -Finland. Ha en fin lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards