Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 21:31

Hej! Nu har jag avslutat måndagen med att nyss tittat på ett avsnitt av familjen annorlunda på TV4. Jag har också borsta tänderna. Så nu ska jag somna in drömmarnas värld och sen sova. Och nu säger jag också godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 19:00

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu är det OS-uppehåll för ÖREBRO HK. Nu tar jag också hockey ledigt till den 26 februari. När det då är hemmamatch igen för våran älskade ÖREBRO HK. DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO. Ha jätte en bra kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 18:49

Hej! För ett lite tag sen så har vi ätit god soppa som boendepersonalen Simone har gjort. Snart vid klockan 19:00 då ska vi ha husmöte. Sen vid klockan 20:00 då ska jag titta på familjen annorlunda på TV4. Ha en fin kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 16:29

Hej! Idag har det varit en bra dag på bästa Kvinnerstaskolan. På bygg idag var jag uppe på små djur och snickrade. När vi slutade. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så väntade jag på stadsbuss 26. Och nu är jag på ett för senat stadsbuss 26 på väg mot Lavendelvägen/Elevhemmet. Ha en jätte bra eftermiddag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 12:40

Hej på er alla Hockey-Vänner! 


Jag säger bara en sak. Bua bua LEKSANDS IF. Gå hem grått ni alla som hejar på LEKSANDS IF. LEKSANDS IF kommer och åka ut SM-Slutspelet haha. Soppa soppa LEKSANDS IF. Hoppas ni mår bra alla ni som hejar på skräplaget LEKSANDS IF.   


Jag är en glad kille som hejar på världens bästa lag ÖREBRO HK. ÖREBRO HK kommer vinna i kvalserien och komma tillbaka till SHL nästa säsong också. Och då vinner ÖREBRO HK SM-GULD. 


Ha en bra dag på er alla som hejar på skräplaget LEKSAND IF. 


Ha också en jätte bra dag på er alla som hejar på stolthetaste lag ÖREBRO HK.


Tack för mig från ÖREBRO HK/Anton

 

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 09:32

Hej! Idag är det exakt en vecka kvar tills jag har sportlov. Det ska bli så skönt med sportlov hemma i Ludvika. Men nu är det en ny vecka, ny måndag och en ny dag med nya tag och möjlighet. Också är det roliga äventyr på Kvinnerstaskolan idag. För att det är bygg heladagen idag. Men nu ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder. Och sen börjar lektionen. Ha en jätte bra fridfull dag på er alla. Hej då och Kramizar från <3 /A

Av Anton Trygg - 10 februari 2014 08:45

Godmorgon på er alla!
Hemma på elevhemmet svanen så jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost som boendepersonalen Kerstin hade gjort. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 08:25 så gick tag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum så ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards