Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Anton Trygg - 27 februari 2014 22:24

Hej! Det har varit en jätte bra dag på Tullängsskolan. När skolan var slut då var jag till Tullängsskolans idrottshall och styrketräna. När jag hade styrketräna färdig då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet så duschade jag. Senare så åt vi mat. Sen var jag lite vid elevdatorn. Förut så har jag borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 februari 2014 21:46

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar starka ÖREBRO HK mot svaga LULEÅ HC på bortaplan i COOP NORRBOTTEN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre jätte sköna poäng hem till Örebro. På skadelistan finns Emil Kåberg, Marko Anttila, Johan Wiklander, Martin Johansson, Conny Strömberg och Jared Aulin som inte kommer och inte och spela imorgon. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 27 februari 2014 14:51

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu på hemkunskap så firade jag att ÖREBRO HK körde över FRÖLUNDA INDIANS igår med hela 6-0 i ett kokande BEHRN ARENA med att göra en god semla. Ha det gött på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 februari 2014 07:31

Godmorgon på er alla!
Jag har sovit jätte bra efter storseger mot FRÖLUNDA INDIANS igår och grattis till Tim Sandberg att du höll hela nollan igår. Men nu är det en ny dag och jag är en lycklig kille. Men nu iallafall ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:55 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en jätte bra dag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 februari 2014 00:16

Hej! Igår var det en bra dag på Tullängsskolan. När jag slutade skolan. Då cyklade jag hem till elevhemmet. På elevhemmet så fikade vi. Senare så var jag vid elevdatorn. På kvällen så åt vi mat. Senare Igår vid klockan 18:08 så åkte jag buss till Hemmansvägen. Där gick jag av och gick till BEHRN ARENA. Efter matchen så åkte jag buss hem till Lavendelvägen/Elevhemmet. Förut så har jag gjort iordning mig här på elevhemmet. Nyss borsta tänderna och pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards