Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 21:45

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag på kvinnerstaskolan. När skolan var slut då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet då åt vi mat. Senare så hade vi husmöte och fikade. Jag ringde sen till Amanda på FaceTime och pratade. Tack för en rolig pratsund Amanda. Sen snabb duscha jag. Sen vid också klockan 20:00 tittade jag på familjen annorlunda på tv 4. Nyss har jag pratat med Mamma på FaceTime och borsta tänderna också. Nu ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 19:36

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Alla ni som vet att i lördag så besegrade ÖREBRO HK äntligen skräplaget LEKSANDS IF med hela 3-1 på bortaplan. Och nu vill alltså ÖREBRO HK besegra igen men nu mot skräplaget MODO HOCKEY på hemmaplan i ett kokande BEHRN ARENA. Alltså imorgon spelar ÖREBRO HK mot MODO HOCKEY. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och jag kommer också till BEHRN ARENA och hejar fram er till ännu en seger och till tre betydelsefulla poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 09:34

Hej på er alla Kvinnerstaskolans elever!
Nu kör jag i två veckor till. Sen har jag sportlov vecka 8 i en vecka plus två helger. Härligt det ska bli med lov och får vara hos bästa Mamma. Jag längtar så bara den. Hoppas att dom här två veckorna går snabbt i skolan och i helgen i Örebro. Jasså den här veckan är det ny vecka också ny dag, Ny måndag, nya möjligheter och roliga äventyr också = jag är på plats på bästa Kvinnerstaskolan. Och nu ska jag byta om mig till jobbarkläder. Sen så börjar jag lektionen med klassråd. Ha nu en jätte bra måndag på er alla och kom-ihåg också att just du är värdefull. Kramizar <3 hälsningar från bästa Anton

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 08:45

Hej! Alla vi som älskar snö!
Det var väll onödig att det skulle bli plusgrader och bli blötsnö också. Det har varit lite roligare om det har varit några minusgrader och pudersnö istället. Men vi får hoppas att det blir kalare snart igen. Det är väll underbart med snö? Jag tycker ju om snö. Med vänliga hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 07:59

Hej! Nu har jag åkt ett tag och sitter jag på tåget mot Örebro Central. På Örebro Central då ska jag vänta på länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 06:22

Hej på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en god frukost tillsammans med underbaraste och bästa Mamma. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra mig till tågstation. Sen klockan 07:30 går tåget mot Örebro. Ha en härlig start på veckan på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 februari 2014 00:27

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards