Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Anton Trygg - 18 februari 2014 19:16

Hej på er alla underbara!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har mest var hemma i lägenheten. På eftermiddagen var Jag med Mamma till Willys och handlat tisdagsgodis. Nu så är jag själv hemma i lägenheten ett tag. För mamma skulle bort. Nu så har jag tisdagsmys för mig själv och äter godis och titta på vinter-OS på tv. Ha en jätte fin kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2014 14:09

DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO.

Jag har några åsikt om skräplaget LEKSANDS IF. Jag har något emot LEKSANDS IF. Jag tycker faktisk att LEKSANDS IF har ingenting i SHL och göra. Nästa säsong då åker LEKSANDS IF ner till hockeyallsvenskan igen haha till er alla Leksingar.

I år då vinner ÖREBRO HK i kvalserien. Och är med i SHL nästa säsong igen och då vinner också ÖREBRO HK SM-Guld. Jag är stolt att jag hejar på ett bra lag. Ha en bra dag på er alla ÖREBRO:ARE.

#RÖDVIT

#ALLAVISOMÄLSKARÖREBRO.

#DETÄRVISOMÄRÖREBRO.

Av Anton Trygg - 18 februari 2014 10:29

God förmiddag på er alla!
För ett lite tag sen så har jag gått upp. Nu så ska jag också äta en jätte god frukost. Ha jätte en fin tisdag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 februari 2014 00:46

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards