Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 23:06

Hej! Nu har jag och Mamma kommit hemma för några timmar sen till Vasalunden. Det har varit en jätte bra konsert i Grangärde kyrka. Vi hörde Ludvika, Grangärde och säfsens kyrkokörer. Gunilla Webrell och Linnea Webrell var med i kören och sjung. Så fin det var. Oskar Webrell var recitatör. Oskar du var så jätte duktig. För ett lite tag sen så har jag också ätit hem gjord pizza. Nyss har jag avslutat söndagen med att fira av med lite glass för ÖREBRO HK vann igår mot världens värsta skitlag LEKSANDS IF med hela 3-1. Men nu ska jag packa lite och sen duscha. Vi hörs snart igen. Hej då så länge. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 17:23

Mot Grangärde och kyrkan!

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 16:50

Hej! Nu är jag och Mamma hemma en snabb vända igen. Vi har varit och hämtat Rosie och Johan vid tåget och kört hem dom nyss och Amanda och Moa med. När det helt knäpp tyst i hela lägenheten. Nu ska jag äta glass och fira igen att ÖREBRO HK vann mot skräplaget LEKSANDS IF med 3-1 igår. Snart ska jag och Mamma åka till grangärde till kyrkan och till när kören sjunger. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 12:59

Hej! Nu är vi uppe på kustbo. Och nu ska jag också firar gårdagens vinst mot Leksand med 3-1 med att dricka en god Coca-Cola som har har fått av Anders. Tack Anders. Och nu ska jag också vara lycklig att jag hejar på Sveriges bästa hockeylag ÖREBRO HK. Ha en jätte bra söndag på er alla Hockey-Vänner. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 10:15

God förmiddagen på er alla!
Jag har sovit kanon bra efter vinsten igår. Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta en jätte god frukost. Ha en bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 februari 2014 01:16

Hej! Nu tittade jag in här och vill önskar er godnatt och sov gott på er alla. Nu ska jag sova gott efter vinsten igår. Ha en jätte bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards