Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 21:36

Hej! När jag kom hem till Elevhemmet Svaren på kvällen. Då åt jag mat. Sen var jag iväg till Å-Kul på dövas förening och hade kul. På dövas förening så fikade jag med korv och börd, semla och Coca-Cola. För ett lite tag sen så har jag duschat och borsta tänderna. Nu är det stopp i elevtoan för att jag har spolat ner för mycket toapapper. Jag skulle försöka och ta bort stoppet i toa med toaborsten. Med det gick inte. Då fick jag säga till personalen. Men dom lyckades inte heller. Jag känner mig värdelös. Jag gör för mycket misstag. Och nu mår jag också dåligt. Nyss har jag ringt till Mamma i mobiltelefon och pratat. Nu ska jag sova. Godnatt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 17:02

Hej! Förlåt att jag inte han uppdatera här på FB. För jag hade bara en kort rast. Nu på eftermiddagen på bygg. Så byggde vi ihop en dörr. När vi slutade. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Våghustorget. Där gick jag av bussen och gick till Krämaren. För jag ska till Clas Ohlson och köpa arbetshandskar. Och nu är jag på stadsbuss 26 igen med nu på väg mot Lavendelvägen/Elevhemmet. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 12:15

Hej! På förmiddagen på bygg så städade jag och en till elev hud boxen. Nu så har vi haft lunch. Nu har jag också rast till klockan 12:20. Sen så börjar jag lektionen igen. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 10:04

Hej! Jag och en till var på morgonen i hudstallet och satt upp ett hönsnät på en dörr till en hund Box. Nu har jag rast. Nu på rasten fanns det också semlor och köpa i cafeteria. Men jag har inga kontanter. Dom tar ej kort. Det som skulle vara så gott när det är semmeldagen. Sen börjar lektionen igen. Ha en jätte bra dag i skol och jobblivet på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 07:52

Hej på alla!
Ny tisdag, ny dag och nytt datum = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Nu ska jag gå och byta om mig till jobbarkläder. Sen vid klockan 08:20 då har vi bygg igen. Ha en toppen bra dag på er alla nära och kära. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2014 07:21

Godmorgon!
Hemma på elevhemmet svanen då jag upp och klädde på mig mjukisbyxor och t-shirt. Sen tog jag mina andra kläder och Gick in på toaletten. Sen vara jag toa. Jag kollade sen om jag hade alla kläder med mig. Då hade jag glömt kalsonger i mitt rum. Då var det bara och knyta mina mjukisbyxor hårt och sen dra ner t-shirt. Också tvättade jag mina händer. Jag gick sen till mitt rum och hämtade kalsonger. Jag gick sen tillbaka till toaletten och tog av mig mina kläder. Och sen duschade jag. Jag åt också frukost. Senare så borstade jag tänderna. Vid klockan 07:05 då gick jag till busshållplats Lavendelvägen och vänta på bussen. Och nu är jag på buss 26 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum då ska jag byta buss till 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en jätte fin tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards