Carl Anton Trygg

Alla inlägg under februari 2014

Av Anton Trygg - 21 februari 2014 16:43

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Herrarna i TRE KRONOR vann mot Finland med 2-1 och är klara till OS-Final. Grattis till vinsten TRE KRONOR. Och ha en jätte bra eftermiddag på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 21 februari 2014 12:54

Hej! Nu klockan 13:00 så blir det att titta på herrarna i Tre kronorna på TV3 när dom möter Finland i semifinal. Heja Tre kronor. Kramizar <3 /A

[Bild]

Av Anton Trygg - 21 februari 2014 12:33

DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO!

Haha till er alla leksingar vi har fått flera nya spelar i ÖREBRO HK som heter Brian Willsie, 35, som har ansluter till Örebro Hockey. Brian är en tvåvägsspelare som spelar på alla tre offensiva positioner. Brian kommer närmast från spel i finska TPS Åbo där han gjort 22 poäng på 27 matcher.

Spelarna som enligt SVT uppges klara är också centern Ville Viitaluoma, 33 år och senast kapten i HPK, samt forwarden Jere Sallinen, 23 år och även han från HPK. Bägge spelarna har meriter från Finlands landslag.

Haha till LEKSANDS IF ni har inte fått någon ny spelar haha.

#DETÄRVISOMÄRÖREBRO!

#ALLAVISOMÄLSKARÖREBRO!

#RÖDVIT!

Av Anton Trygg - 21 februari 2014 09:55

God förmiddag på er alla!
Nyss så gick jag upp. Nu så äter jag också nybak bröd till frukost mums. Ha en jätte bra fredag på allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 februari 2014 00:14

Hej! Grattis till Kanada att in vann OS-Guld igår. Nyss så har jag borsta tänderna. Men nu så ska jag gå och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 23:32

Hej! Jag glömde och berätta att i Fjällberget åt jag två varma smörgåsar och drack två glas med saft. Sen så körde vi först hem Amanda och Moa till Knutsbo. Sen åkte vi hem. Nu har vi för ett tag sen också kommit hem till Vasalunden. Nyss så drack jag te och bubbelvatten och åt nybakt bröd. Nu så pratar jag med bästa Jasmine Sjöstedt på FaceTime. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 21:37

Hej! Ikväll så åkte jag årets första slalom åk på Fjälberget Alpin i Grängesberg med Amanda och Moa. Jag ramlade en gång med skidan så skidan åkte av. Jag fick lite ont i benet. Men det är inge fara. Nu så åker vi mot Ludvika. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2014 17:42

Mot fjällberget för att åka slalom med Amanda och Moa!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards