Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Anton Trygg - 23 december 2013 22:25

Hej på er alla Bingolotto-Vänner!
1:ans bingo vann jag ingenting 2:ans bingo vann jag ingenting och 3:ans bingo vann jag ingenting heller. Vad är det för Bingolotto vi har köpt. Jag hoppas att jag vinner på 4:ans bingo istället. Nu har jag ätit årets första julskinka med senap på. Det var mums fillibaba. Nu börjar Bingolottos uppresittarkväll igen på tv 4. Ha en fortsatt bra uppresittarkväll på er alla underbara. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2013 19:54

Hej! Nu ska jag, Mamma och Alexander spela Bingolotto i uppesittarkväll. Ha en bra uppresittarkväll på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2013 19:25

Hej! På eftermiddagen kom vi hem. Då Låg det en avi på golven. Då sa jag till Mamma nu har jag iPhone 5 från Jultidningarna. Då åkte vi och hämta brevet på spelstället. Då var det min teoribok från Kvinnerstaskolan. Vi la också julkorten i brevlådan. Sen åkte vi hem. Då vi mat. Nyss har jag varit över till Anders med ett paket. Ha en fin kväll på er alla. Kram

Av Anton Trygg - 23 december 2013 13:40

Hej! Nu har vi varit på Willys och handla. Gud vad mycket folk det var där. Nu sitter jag och Mamma i bilen på Åhléns parkeringen och väntar på Alexander?? medans han är inne på Åhléns och handla. Gud vad det blåser här i Ludvika. Ha en bra eftermiddag i stormen på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2013 12:18

Hej! Nu är vi hemma hos Mormor på julfika. Jag vill också bara säga att jag har världens bästa Mormor. Ha en härlig dag före dopparedagen på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2013 11:46

Hej! Nyss har gå upp och klä på mig mina kläder. Jag har också precis ätit frukost. Och nu ska vi åka till Mormor. Ha en fin dag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2013 00:05

Hej! Nu ligger jag i min Goa och sköna säng. Och nu ska jag också stänga av allt och somna in i drömmarnas värld och sova. Vi ses imorgon igen. Godnatt och sov gott på er alla. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards