Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Anton Trygg - 11 december 2013 22:57


Av Anton Trygg - 11 december 2013 22:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon spelar ÖREBRO HK hemma mot AIK i BEHEN ARENA i Örebro. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK och se till och vinn tre sköna poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 11 december 2013 16:45

Jag har ÖREBRO HK i mitt hjärta det kommer jag alltid och ha.

Jag kommer aldrig och sluta och heja på ÖREBRO HK. Det är omöjligt och bytta lag.

Jag är en ÖHK supporter.

Jag gå på nästan alla hemmamatcher och heja fram ÖREBRO HK till en vinnare varje gång. Fast ÖREBRO HK förlorar ibland vill jag ändå gå och stötta mitt älskar lag.

Jag är en äkta ÖHK:are

Det vi som är ÖHK ÖHK ÖHK

Hälsningar från Örebro Hockey
 

Av Anton Trygg - 11 december 2013 16:15

Var det verkligen nödvändigt att snön försvann!!!!
Nu är det mörkt igen :-(
Och inte är det roligt att gå på
IS-gator heller!!!!
Nej.......mer SNÖ vill jag :-)

 

Av Anton Trygg - 11 december 2013 15:53

Onsdagseftermiddagen gryr med smältande snö... :-(
Make ā Happy Dag :-)))

På morgon hade vi bild. Sen hade vi rast. Kl 09:30 hade vi teckenspråk. Kl 11:00 åt vi efterlängtade julbordet. Efter lunchen så jobbade jag inne i mitt klassrum. Kl 13:40 till 14:00 hade vi rast. Efter resten då jobbade jag igen i mitt klass till kl 15:00. Sen cyklade jag hem till elevhemmet. Nu är jag på elevhemmet svanen. Ha en bra onsdagseftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 december 2013 07:12

Godmorgon Onsdag!
Nu ska jag gå upp och klä på mig min kläder. Jag ska också äta en god frukost som boendeperssonalen Veronica har gjort. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha en härlig onsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 december 2013 00:04

Hej! Igår var det en toppen bra dag i Kvinnerstaskolan. När jag slutade skolan. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till Stadsbuss 26 och åkte hemma till Lavendelvägen/elevhemmet. Senare på kvällen då åt vi mat. Sen städade jag mitt rum. Sen lyssnade jag på radio i min datorn FRÖLUNDA - ÖREBRO. Sen borstade jag tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Godnatt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards