Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Anton Trygg - 4 december 2013 23:46

Hej! Idag på morgonen hade vi bild med bildläraren Liselott. Sen hade vi rast på tio minuter. Vi hade också sen teckenspråk. Efter det hade vi egen arbetet. Kl 11:00 hade vi lunch. Efter lunch började jag kl 12:00 igen. Och då jobbade jag inne i mitt klassrum också tittade vi på en kort film. Och då hållde jag på och somna. Kl 13:40 till 14:00 hade vi rast. Kl 14:00 till kl 15:00 då jobbade jag inne i mitt rum. Sen när vi slutade. Då cyklade jag hem till elevhemmet. På elevhemmet fikade jag. Sen åkte vi buss 26 till Resecentrum. På Resecentrum gick vi av bussen och gick till bowlingen. På bowlingen så bowlade jag. Sen när bowlingen var slut. Då gick vi till Resecentrum och väntade på buss 26. Sen åkte vi buss 26 till Sörbyängen centrum och där gick vi av. Och gick till elevhemmet. På elevhemmet svanen. då åt vi mat. Jag har också duschat och borsta tänderna förut. Precis för en lite stund sen har jag pratade med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 4 december 2013 22:57

Hej på er alla Hockey-Vänner! Imorgon rullar bussen mot Jönköping för andra möte mot HV71 denna säsong. Imorgon spelar ÖREBRO HK på bortaplan i KINNARPS ARENA. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och se till och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 4 december 2013 19:41

Av Anton Trygg - 4 december 2013 07:19

Godmorgon onsdag!
Nu ska jag gå upp och klä på mig mima kläder. Jag ska också äta en god frukost. Sen ska jag bädda min sängen och borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska jag cykla till Världens bästa Tullängsskolan. /Anton

Av Anton Trygg - 4 december 2013 00:15

Hej! Igår på kvällen här på elevhemmet då åt vi mat. Sen åkte jag buss 26 till Hemmansvägen och gick av bussen där och gick till BEHRN ARENA och titta på hockey. Sen matchen var slut. Då åkte jag buss 26 till Lavendelvägen/elevhemmet. Förut här på elevhemmet har jag pratat med mamma och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Godnatt. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards