Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Anton Trygg - 6 december 2013 22:50

Hej! Idag har det varit en bra förmiddag på kvinnerstaskolan. Jag hade traktor teori igen. Kl 12:00 åt vi lunch. När jag slutade. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 22 och åkte till Marieberg köpcenter. På Marieberg köpcenter bytte jag understället på Jula till en större stolek. Jag köpte också jag nya vinterskor med foder i och en julkula och hänga i fönstret. När jag var färdig på Jula. Då åkte jag stadsbuss 22 till Konserthuset och gick av där och gick till Vågengalleria. Kl 16:00 träffade jag min favorit spelare EMIL KÅBERG som spelar i ÖREBRO HOCKEY. Jag fick affisch av EMIL KÅBERG. Också fotade en med min mobil på mig och EMIL KÅBERG också fick jag EMILS KÅBERGS autograf. Sen gick jag till Järntorget och åkte stadsbuss 26 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet åt vi tacos. Sen diskade jag och kasta sopor. Sen gick jag också in i mitt rum och skulle ta upp julkulan ur kartongen. Men då var glaset sönder. Så imorgon ska jag åka buss till Jula och byta. Jag är nöjd med mina nya vinterskor och större underställ perfekt. Förut så duschade jag. Nu ska jag ringa till världens bästa Mamma och prata lite. Hälsningar Anton

 

Av Anton Trygg - 6 december 2013 12:57

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väll rolig hurra hurra!

Av Anton Trygg - 6 december 2013 08:20

Hej! Förut var jag på Resecentrum och väntade på länsbuss 302 och sen åkte jag till Kvinnerstaskolan. Och nu är jag på plats på Kvinnerstaskolan = trött trött trött. Och gud var det blåser och är kalt. Idag har jag på mig vinterskor och vinterjacka. Ha en bra kal dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 december 2013 07:53

Godmorgon underbara fredag!
Hemma på elevhemmet gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag bäddade också min sängen. Sen åt jag frukost. Efter borstade jag tänderna. Vid ungefär kl 07:05 gick jag till busshållplatsen och då såg bussen åka förbi. Och då missade jag bussen som gick kl 07:12. Då fick jag vänta på nästa buss som avgår kl 07:32. Men nu är jag på väg till Resecentrum på statsbuss 26. Ha en härlig vinterdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards