Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Anton Trygg - 20 december 2013 22:51

Hej på er alla Hjältar!
Gud vad men blir röd när man tittar på Svenska Hjältar Galan 2013. Kompisarna i Vitalisskolan samlade in pengar till Aleks operation som hjälpte han och gå. Svenska Hjältar var Klass 5B i Trosa som hjälpte sin klasskamrat. Man får rysningar också. Vad moddiga alla Svenska Hjältar är som hjälper folk som är i nörd. Nu får man vänta ett helt år till nästa Svenska Hjältar Galan 2014. Nu ska jag skiva lite julkort och fortsätta julpynta. GOD JUL på er alla förresten. Kram <3 /A

 


Av Anton Trygg - 20 december 2013 20:10

Nu tittar jag på Svenska Hjältar på tv 4!

Av Anton Trygg - 20 december 2013 17:00

Hej på er alla där ute i decembermörkret. Det har gått jätte bra och vara själv i lägenheten idag. Nu känner jag mig stor när jag klar sånt. Jag är ju 17 år. Jag ju nästa vuxen också. Och nu är mina älskade Mamma och Bror Alexander här. Jag älskar er så otroligt mycket. LOVE YOU. Ha en bra eftermiddag/kväll på er allesammans. /Anton

Av Anton Trygg - 20 december 2013 13:00

Goddag på er alla!
Nyss har jag ätit frukost. Och nu är jag själv i lägenheten i några timmar för Mamma ska bort och Alex kommer på eftermiddag. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 december 2013 10:05

Hej! Förlåt mig att jag inte skrev här på Bloggen igår. Men jag så trött så jag somnade. Igår när jag hem till Ludvika. Då åkte jag och Mamma och handla. När vi kom hem till Vasalunden. Då kom Madde hit och betala och hämta jultidningarna och fikade också. Sen julpyntar vi i lägenheten. Senare så kom Anders hit och fikade med oss. Sen gick jag till Hemköp och handlade lampa. Sen gick jag hem igen. Då fortsätter vi och julpynta. Sen borsta jag tänderna. Och sen sova jag. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards