Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Anton Trygg - 9 december 2013 23:56

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon spelar ÖREBRO HK borta mot FRÖLUNDA INDIANS i SCANDINAVIUM i Göteborg. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och vin tre sköna poäng hem till Örebro. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 9 december 2013 23:00

Hej på er alla guliplutar!
Idag har det varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan. I eftermiddagen på traktorlektionen så körde jag en bakhjulsdriven traktor. När vi skulle körde i skogen då slirade det i nästa alla uppförsbackar iallafall den traktor jag körde i. När vi slutade. Då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Våghustorget och gick av där och gick till Vågengalleria. Och köpte varma sulor och stoppa i skorna. Sen åkte jag stadsbuss 26 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet åt vi mat. Sen tvättade jag mina kläder. Vi hade också sen husmöte. Nu är det Jul igen det kan man verkligen säga för idag drack jag mitt året första glögg och åt pepparkakor. Sen tittade jag också på tv. Nyss har jag duschat. Jag har precis pratat med Pappa i mobiltelefon. Nu ska jag snart ringa till Mamma och säga godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 9 december 2013 09:42

Hej! Ny dag, ny måndag, nya möjligheter och nya roligheter på Kvinnerstaskolan. Nu är jag också på plats på ett iskall Kvinnerstaskolan = denna dag kommer bli asbra. Ha en bra dag i vinterland på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 9 december 2013 09:05

Av Anton Trygg - 9 december 2013 08:51

Godmåndagsmorgon på er alla! Gör en fin start på veckan. Hemma på elevhemmet gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också en god frukost. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid kl 08:25 gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en härlig måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards