Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Anton Trygg - 3 december 2013 23:57

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann äntligen på hemmaplan men nu mot skräplaget VÄXSJÖ LAKERS HC med hela 4-1. Högerforwarden Marko Anttila är den ny spelaren i ÖREBRO HOCKEY och gjorde mål också i kvällensmatch mot VÄXSJÖ LAKERS HC. Min favorit spelare EMIL KÅBERG gjorde också mål. Gud vad skönt med tre betydelsefulla poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 3 december 2013 18:01

Matchdag: ÖREBRO HK mot VÄXSJÖ LAKERS HC. Örebro kross krossa Växsjö på hemmaplan. Jag kommer också och heja fram er till en vinnare ÖREBRO HK.

Av Anton Trygg - 3 december 2013 16:30

Hej! Idag har det varit en bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag har jag också barat murat och murat och murat. Jag också mura så mycket så jag fick sement prickar i ansikte. När vi slutade. Då byte jag om. Jag åkte sen länsbuss till Resecentrum. Jag var också nyss på Resecentrum. Och nu är jag på väg med stadsbuss 26 till Lavendelvägen/elevhemmet. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 3 december 2013 07:51

Hej på er alla underbaraste!

Nu är på Kvinerstaskolan igen och ska nu gå och byta om mig till jobba kläderna. Kl 08:20 börjar bygg = Kvinnerstaskolan Kvinnerstaskolan är bäst bäst bäst i hela världen.

Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 3 december 2013 07:28

Godmorgon roligaste tisdag! Idag kommer det bli en grym dag. Hemma på elevhemmet. Då gick jag upp och klä på mitt mitt underställ. Men jag kunde inte ha understället. På fredag ska jag åka igen till Marieberg och byta till en större storlek. Min då klä jag på mig mina andra kläder. Jag åt också en jätte god frukost som Kerstin boendeperssonalen hade gjort. Sen bäddade jag sängen och drog upp persiennerna och rullgardin också tände jag ljusstakarna. Jag borsta också tänderna. Vid ungefär kl 07:00 gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till bästa Kvinnerstaskolan igen. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards