Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Anton Trygg - 22 december 2013 21:17

Är d här som kallas Vinter? Ja man får ju vara nöjd med inge snö i år. Va är det julafton på tisdag det hade jag glömt. GRÖN JUL PÅ ER ALLA. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2013 20:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!

Nu ska jag bara kika in här och göra en hockey uppdatering här på kvällskvisten. Örebro Hockey har ju juluppehåll. Men då spelar istället TRE KRONOR i Channel One Cup som pågick i tre dagar och slutar idag.

Tre Kronor förlorade mot Ryssland med 2-3 I den första matchen i Channel One Cup.

Tre Kronor förlorade mot Tjeckien. Målvakten Henrik Karlsson fortsätter att imponera i landslagströjan.
En ny stormatch i Tre Kronor räckte dock inte till mer än en svensk poäng mot Tjeckien, 1-2 efter straffar i den andra matchen i Channel One Cup.

Tre Kronor förlorade mot Finland med 2-4 i den sista matchen i Channel One Cup.

Jag tittade på hockey på kanal 10 i nio minuter i tredje perioden. Då spelade Tre kronor jätte dåligt.

Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 22 december 2013 19:46

Hej! Vilken mysig eftermiddag jag har haft det idag. Vi har haft fin besök här i Vasalunden? av Gunilla, Leif. Linnea?, Oskar? och Oskars farmor som heter Inga var också med. Vi fikade och pratade och hade kul och skrattade. Nu har alla åkte hem igen. Nyss har vi ätit mat. Nyss kom också Oskar hit. Och nu ska jag bara vara här och ta lugnt. Ha en fin och härlig kväll i juletider på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2013 13:53

Av Anton Trygg - 22 december 2013 10:04

Hej! Jag har också glömt och berätta att igår trampa jag in en glasbit in i foten. Sen tog ut glaset och då började blöda. Men nu är det en ny dag och nu ska jag också äta frukost. Sen ska jag julpynta färdig i mitt rum. För att Klockan 15:00 får vi gäster här hemma. Ha en fin och bra söndag på er alla nära och kära. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2013 00:54

Hej! Igår fixade jag färdig alla mina packet och la dom under granen. Nyss har jag duscha och borsta tänderna. När jag hade duschat färdig. Då gick jag ur duschen. Då hade jag glömt min handduken i mitt rum. Då var det bara och sätta på sin kläder fast man var blöt och gå till sitt rum och hämta handduken. Sen gick jag in igen i badrummet och klädde av mig och torka mig med handduken. Sen klädde jag på mig igen och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards