Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Anton Trygg - 2 december 2013 23:55

Hej! Nu har jag skrivit några status här på FB igen. Jag glömde också att berätta. När jag var på Rusta. Då tappade jag min mobil i golvet. Gud vad Pinsamt. När jag också var på Jula då tog mitt batterit i mobilen slut. Nu ligger jag i sängen och ska sova. En klar och lite kalt måndag avslutar jag en toppen dag med att säng godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 23:38

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon spelar ÖREBRO HK hemma mot VÄXSJÖ LAKERS HC i BEHRN ARENA i Örebro. Imorgon kommer jag också till BEHRN ARENA och heja fram er till en vinnare till tre sköna poäng. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 23:10

Hej! Mitt schema denna vecka är fullspäckat och ser ut så här. Måndag idag har vart i Marieberg och handlat. Tisdag titta på Hockey Örebro mot Växsjö. Onsdag bowla. Torsdag styrketräna. Fredag laga mat här på elevhemmet. Lördag titta på Hockey igen Örebro mot Linköping. Och söndag städa mitt rum här på elevhemmet. Fullt upp jämt. Kul kul. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 22:55

Hej! Idag har det varit en toppen bra eftermiddag på Kvinnerstaskolan. Vi hade traktorkörning. Vi körde i skogen. När vi slutade. Då byte jag om mig. Och sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 22 och åkte till Aspholmsvägen. Där gick jag av bussen och gick till rusta. Jag skulle köpa underställ där. Men jag hittade ingen. Då åkte jag igen stadsbuss 22 men nu åkte jag ända till Marieberg köpcentrum. På Marieberg Köpcentrum gick av bussen och gick till Jula. Då byte jag ett iPad-fodral med tangentbord till ett likadant. Sen köpte jag också ett underställ på Jula för 169 kr. Jag åke sen buss 22 till Järntorget. På Järntorget byte jag buss till Stadsbuss 26. Och sen åkte jag hem till Levandelvägen/Elevhemmet. Hemma på elevhemmet. Då åt jag mat. Sen hade vi husmöte också. Efter mötet filkade vi med glass och saft. Förut har jag duschat. Nyss har jag pratat med världens bästa Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag snart gå in och borsta tänderna. /Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 09:54

Hej på er alla underbaraste!

Nu är jag på plats igen på Världens bästa Kvinnerstaskolan = denna dag kommer bli sabra med nya roliga äventyr.

Kom Ihåg att ta vara på sekunderna, minuterna och stunderna.

Ha en härlig måndag på er alla. Hälsningar från världens bästa Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 09:28

Hej! Förut har jag åkt tåg från Ludvika station till Örebro Hockey Stad. Och Nu är jag i Örebro Hockey Stad och ska snart åka buss 302 eller 314 till världens bästa Kvinnerstaskolan. /Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2013 05:59

Godmorgon roliga måndag!
Nu är det måndag och jag är tillbaka på BLOGGEN. Och nu ska jag gå upp och klä på mina kläder och bädda sängen. Jag och Pappa ska också äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Vid ungefär kl 06:50 då ska Pappa köra in mig till Ludvika station. Och kl 07:30 går tåget mot Örebro Centralstation. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards