Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Anton Trygg - 17 december 2013 23:39

Hej! Det har varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag blev jag också färdig med att mura. Skönt. När vi slutade då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till stan och köpte julklappar. Sen åkte jag stadsbuss 26 hem till Lavendelvägen/ekevhemmet svanen. På elevhemmet då åt jag mat. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefon. Och nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2013 08:00

Hej!
Ny dag, ny tisdag = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Snart är det också jullov. Det ska bli så skönt mig jullov. Nej nu ska jag sätta fart och göra någon nytta. Jag ska börja med och byta om mig till mina arbetskläder. Kl 08:20 då ska det mura för fulla muggar så jag blir klar idag. Ha en härlig tisdag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2013 07:28

Godmorgon på er alla!
Ursäkta att jag inte skrev på Bloggen innan jag sova igår för jag var så trött så jag somnade. Men nu på morgon hemma på elevhemmet. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också en god frukost. Sen bädda jag min sängen och borsta tänderna. Ungefär vid kl 07:10 då sprang jag till busshålplatsen Lavendelvägen. Jag han med bussen. Nu är jag på buss 26 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2013 06:19

Hej! Igår har jag satt på en ny namnskylt på mitt ipad fodral. Igår var jag så trött så jag somnade innan jag fick iväg det jag skrev här på Bloggen. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards