Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Anton Trygg - 16 december 2013 21:40

Hej på er alla!
Om det forsätter och vara så här varmt som 11 plus grader. Så får vi inge snö till jul tyvärr. JAG VILL HA SNÖ NU. Men nu ska jag gå in och duscha. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Hälsningar Anton från elevhemmet Svanen

Av Anton Trygg - 16 december 2013 20:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!


Nu har Örebro Hockey juluppehåll. Också tar jag paus från hockeyn och återkommer efter jul igen.


Nästa match spelar ÖREBRO HK igen efter jul det är Torsdag den 26 december och det är en bortamatch som ÖREBRO HK börjar med efter juluppehåll.


GOD JUL ÖNSKAR ÖREBRO HOCKEY!


Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner.


Hälsningar från hockeynörden Anton Trygg

 

Av Anton Trygg - 16 december 2013 19:30

Hej! Det har varit en toppen bra dag i Kvinnerstaskolan. På eftermiddagen så körde vi traktor. Vi körde på landsväg och på olika andra vägar. Det var kul. Tyvärr så var det sista trakor körningen idag. Det så sorligt. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till stadsbuss 26 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. På Elevhemmet så fikade jag med saft bulle och pepparkaka. Jag tvättade också mina kälder. Sen åt vi mat som Linda hade gjort. Hon gjorde pasta, köttbullar. sås och ost i ugnen. Och nu är jag lite vid elevdatorn ett tag.  Här får ni en fin bild som jag har hittat på Google. Ha en bra och härlig kväll på er alla underbara. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 december 2013 10:27

Hej! Nu är jag äntligen på plats på Kvinnerstaskolan efter allt strul. Nu kan jag också vara lugn och ha en bra dag. Ha det så bäst på er alla ni. /Anton

Av Anton Trygg - 16 december 2013 09:31

Hej! När jag kom till Hallsberg station. Då var tågkompaniet instället. Då gick jag gå in på SJ resebutik och fråga vilken tåg jag ska åka till Örebro. Då skulle jag istället åka SJ regional tåg 727 mot Örebro. Nu är jag på SJ regional tåg 727 på våg mot Örebro. Jag kan också meddela att jag kommer för sent till Kvinnerstaskolan. Men mina lärare på Kvinnerstaskolan vet det redan. Allt är lugnt. Ha det så bra. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 16 december 2013 08:26

Hej på er alla Resenärer!
Jag och Pappa kom iväg för sent hem ifrån Örby och sen var det kö in till stan i Stockholm. När vi kom till Stockholms Centralstation. Då sprang vi till perongen. Men då hade redan SJ regional tåg åkt iväg. Då fick jag och Pappa gå till SJ resebyrå och fråga om det det finns någon annat tåg. Det fanns tåg men inte direkt tåg till Örebro. Men det fanns ett SJ snabbtåg som åker till Hallsberg och där fick man byta till tågkompaniet. Jag tog det tåget man måste byta. Jag åkte från Stockholms Centralstation kl 07:14 och ska vara framme i Hallsberg kl 08:35. I Hallsberg station får jag vänta i 9 minuter. Sen avgår tåget från Hallsberg station kl 08:44 och jag ska vara framme i Örebro Centralstation kl 09:01. Vilket kos det blev på morgonen men jag hinner ändå till Örebro och Kvinnerstaskolan. När jag kommer fram till Örebro Centralstation. Då ska jag vänta på länsbuss 302 och sen åka till Kvinerstaskolan. Men nu iallafall har jag åkt ett tag och är på väg med SJ snabbtåg 423 mot Hallsberg. Det kommer bli en bra måndag efter en morgon som började med kos. Ha en härlig måndag på er alla och snart är det också jul. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 16 december 2013 06:03

Godmorgon underbara måndag!
Nu är det bara och köra igång måndag med att början och klä på sig sina kläder. Jag och Pappa ska också äta en god frukost tillsammans. Sen ska jag borsta tänderna. Vid kl 06:30 då ska Pappa köra in mig till Stockholm Centralstation. Kl 06:54 går SJ regionaltåg mot Örebro. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 december 2013 00:43

Hej! Igår på kvällen så träffa jag och Pappa några tjejer som Norma hade här hemma. Vi åt också smörgåstårta. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Nu avslutar jag en toppen bra helg med att ligga i sängen och ska sova. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards