Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Anton Trygg - 26 november 2013 23:20


Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan idag. När jag slutade. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till statsbuss 26 och åkte till Våghustorget. På Våghustorget gick jag av bussen och gick till Clas Ohlson och köpte dubbeläftande tejp. Sen gick jag till Olof Palme torg. Där gick jag på buss 26 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet satt jag fast ljusstakarna med dubbeläftande tejp. Sen åt vi också mat. Sen tittade jag på solsidan på tv 4 play vid iPaden. Sen lekte Jag, Ahmed, Rasmus och Emelie en lek att men ska kasta tre bollar i en hink. Förut har jag pratat med Mamma och Anders i mobiltelefon. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma och Anders i mobiltelefon igen. Men nu ska jag sova för imorgon kommer Mamma hitt till Örebro. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 23:12

Hej! Det har varit en bra dag på Kvinnerstaskolan idag. När jag slutade. Då byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till statsbuss 26 och åkte till Våghustorget. På Våghustorget gick jag av bussen och gick till Clas Ohlson och köpte dubbeläftande tejp. Sen gick jag till Olof Palme torg. Där gick jag på buss 26 och åkte till Lavendelvägen/elevhemmet. På elevhemmet satt jag fast ljusstakarna med dubbeläftande tejp. Sen åt vi också mat. Sen tittade jag på solsidan på tv 4 play vid iPaden. Sen lekte Jag, Ahmed, Rasmus och Emelie en lek att men ska kasta tre bollar i en hink. Förut har jag pratat med Mamma och Anders i mobiltelefon. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma och Anders i mobiltelefon igen. Men nu ska jag sova för imorgon kommer Mamma hitt till Örebro. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 22:27

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon spelar ÖREBRO HK borta mot HV71 i KINNARPS ARENA i Jönköping. Pucken släpps kl 19:00 imorgon. Lycka till imorgon ÖREBRO HK på bortaplan och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 15:58

Hej! Nyss har jag slutat. Nu är jag på väg till stan. Sen ska jag hem hem hem ljuva hem. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 12:20

Nyss lunch. Nu jobba jobba jobba igen. /Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 08:06

Hej på er alla underbara!

Ny tisdag, nya möjligheter, nya äventyr och nya roligheter som vanligt på skolan. Nu är jag också på platsen på en iskall Kvinnerstaskolan igen.

När det är kalt ute då är det friskluft ute. Nu börjar sakta men säkert snön komma snart. Och det är inte långt kvar till jul heller.

Ha en bra kall dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 26 november 2013 07:31

Godmorgon!
Hemma på elevhemmet Svanen. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också en god frukost som jag fick av boendeperssonalen Kerstin. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid kl 07:00 gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Jag fick också låv att sätta på mig en trång vinterjacka och vårskor idag. Men nu är jag på väg med buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum ska jag bytta buss till länsbuss 314 eller 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra iskall dag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards