Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Anton Trygg - 12 november 2013 23:53

Hej! När jag kom hem från hockey. Då duschade jag och borsta tänderna. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt tisdag. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 23:47

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK förlorade hemma mot MODO HOCKEY med 1-2 på straffar i BHERN ARENA i Örebro. Det var Örebros nionde förlust och tionde raka utan tre poängare i SHL. Men ÖREBRO HK fick 1 poäng iallafall. Jag var i BEHRN ARENA och titta på matchen. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 18:14

En tokig hemresa till elevhemmet svanen fick en bra slut. När jag kom till resecentrum på eftermiddag. Då gick jag till rätt busskur. Där buss 26 ska komma. När bussen kom. Då åkte jag bussen. När jag hade åkt ett tag. Då märkte jag att bussen åkte fel väg. Då hade jag tagit buss 23 mot Mosås. Då gick jag av bussen vid mässan. Och tog buss 22 mot USÖ och åkte till resecentrum. På resecentrum väntade jag på buss 26 och sen gick jag in i rött buss. Sen åkte jag buss 26 till Lavendelvägen. Alla människor kan göra mistag/fel. Att kan ta fel buss det gör väl ingenting. Att göra misstag lär man sig något. Bra iallafall att tills slut kom hem till elevhemmet. Nyss var jag
på elevhemmet svanen. Nu är jag på väg till BHERN ARENA på rätt buss. Ha en bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 15:27

Matchdag: ÖREBRO HK mot MODO HOCKEY. Örebro krossa krossa Modo på hemmaplan.

Av Anton Trygg - 12 november 2013 14:59

Hej! Idag har vi varit på ett studiebesök på ett sågvärk i Hasselfors. När vi kom tillbaka till skolan. Då fick vi sluta tidigare. Nyss satt jag på hållplatsen Kvinnerstaskolan och väntade på länsbuss 314. Och nu är jag på buss 314 på väg till resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till statsbuss 26 och åka sen till Lavendelvägen. Ha fridfull eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 07:57

Hej! Jag är på plats igen på Kvinnerstaskolan och idag börjar vi kl 09:00 = Idag kommer det också bli en as bra dag på Kvinnerstaskolan med nya äventyr o nya roligheter. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 12 november 2013 07:32

Godmorgon tisdag!
Hemma på elevhemmet svanen. Då klä jag på mig mina kläder. Jag år också frukost. Sen bädda jag min säng och borsta tänderna. Ungefär vd kl 07:00 gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 på väg mot resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314. Och sen åka till Kvinnerstaskolan. Glöm inte reflexer för då syns ni bättre. Idag har jag min reflexväst på mig. Ha en kärleksfull tisdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards