Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Anton Trygg - 1 november 2013 23:40

Hej på er alla!
Hoppas ni haft en bra halloween. Nu får jag tacka för det här fina och bästa halloween jag har haft i år här i Örby i Stockholm hemma hos Pappa, Norma och Anna Penafiel. Vi klädde ut oss till läskiga varelse. Vi fick ett besök. Vi åt först brieost och kex. Och sen åt vi paj och Sallad. Sist men inte minst då åt vi en god efterrätt. Nu avslutar jag min toppen ikväll med att borsta tänderna. Sen ska jag sova. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2013 20:51

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon rullar SHL på och det är ännu en match för ÖREBRO HK. Imorgon spelar ÖREBRO HK borta mot VÄXJÖ LAKERS i VIDA ARENA i Växjö. Lycka till imorgon och kriga till tre sköna poäng ÖREBRO HK. Det är ni värda efter alla förluster. Nedsläpp i VIDA ARENA är kl 20:00 imorgon. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2013 18:53

Jag är en djävul. Glad Halloween på er alla.

Av Anton Trygg - 1 november 2013 14:31

Hej! På tåget från Västerås Centralstation till Bålsta. Då var det så fult på tåget så jag fick stå upp. Från Bålsta till Stockholm Central då fick jag sitta ner. Nu har jag landat här i Örby i Stockholm. Ha en kärleksfull eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2013 13:52

Jag är på Stockholm Central och möter pappa!

Av Anton Trygg - 1 november 2013 12:59

Hej! Nu är på SJ regional tåg 735 mot Stockholm Central. Kl 13:53 är vi framme i Stockholm. Och då står min bästa Pappa där och vänta på mig inne på perrongen. Det ska blir skönt och bara vara i Stockholm i några dagar. Stockholm är kommer jag. Ha en super bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2013 12:10

Hej! Nu jag är jag på Västerås centralstation och ska äta en baguette med kycklingröra och bacon och dricka en drick yoghurt. Och sen ska jag vänta på tåget mot Stockholm som kommer kl 12:53 på spår 1a. Ha en bra dag på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 1 november 2013 10:47

Hej! Vi hann aldrig till Lidl och handla. När vi kom till Ludvika station. Då stog vi på spår 1 och väntade på tåget som skulle kom ditt. Men då ropa dom upp i högtalarn nästa vid avgång att det hade blivit spår ändringar till spår 2. Nu har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Västerås c. Ha en jätte bra fredag och trevlig helg på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards