Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Anton Trygg - 17 november 2013 21:36

Hej på er alla underbara!
Idag har jag övningskört. Ätit korvstroganoff med ris. Idag har jag skickat in Jultidningarna på datorn. Jag har också tjänat en iPhone 5S i Jultidningar. På kvällen åt vi korv med bröd. Också myste jag, mamma och Alexander min bror till Solsidan. Nyss har jag packat. Nu avslutar jag en mysig och rolig helg med en skön dusch. Och sen ska jag sova. Det var jätte kul och träffa min mamma och min bror Alexander nu i helgen. Det värmde mycket i mitt hjärtan. Nu säger jag Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 november 2013 12:15

Hej på er alla!
Nyss har jag vaknat. Nu ska jag äta en jätte god frukost. Sen får jag se vad denna söndagen bjuder på. Önskar Er Alla en underbar söndag ;-) Lev sakta och tänk positiva tankar. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 17 november 2013 01:34

Hej! Fy satan vad jag är förbannad att ÖREBRO HK förlorade igår kväll. Jag är så förbannad att jag är så röd i ansiktet. Kom igen och vinn nästa match ÖREBRO HK. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ska jag försöka och sova om jag kan för jag är så mycket uppe i varv. Godnatt och sov gott på er alla underbara människor. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards